سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادکلن  زنانه پاکورابان لیدی میلیون Lady Million

 

قیمت برای شما فقط : 50,000 تومان





عطر ادکلن زنانه لیدی میلیون از برند نام آشنای پاکو رابانی در سال 2010 و به واسطه ی طراحی آنه فیلیپو ، به آتریس پیگوئت ، دومینیک روپیون و برونو ژیوانوویچ طراحی و به بازار عرضه شد. 
همان طور که انتظار میرفت ، نسخه ای از عطر وسوسه انگیز طلایی که برای مردان تولید شد و موفقیت های زیادی به دست آورد ، برای زنان هم به بازار بیاید. عطر زنانه لیدی میلیون دو سال بعد از فروش فوق العاده جفت مردانه اش تولید و توجه خانم های دوست دار مال و ثروت را به خودش جلب کرد. این عطر زنانه پاکو رابانی با الهام از طلا و ثروت برای خانوم هایی با شخصیت ، بازیگوش و دارای روحیه ای گرم طراحی شده است. بطری بانوی میلیون به جای شمش طلا به شکل الماس طلایی ساخته شده است و از آنجایی که فقط الماس توانایی رقابت با طلا را دارد در دنیای عطر ، این دو محصول جفت باشکوهی برای هم هستند.
رایحه ی اولیه ی این عطر ، تمشک ، لیمو شیرین و شکوفه ی بهار نارنج ، رایحه ی میانی آن ، بوته ی گل یاسمن ، یاس و شکوفه ی پرتقال ، رایحه ی پایانی و اصلی اش ، عنبر و نعناع هندی میباشد. این رایحه در ابتدا با بوی شیرین آغاز می گردد و بر خلاف تصور به بوی گرم ، کلاسیک و کاریزماتیک مبدل می شود.







                                                  

                                  


                                  برای مشاهده جزئیات و خرید کلیک کنید






تاریخ : سه شنبه 96/9/7 | 10:30 صبح | نویسنده : سلمان | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
طراحی سایت ، سایت ساز ، فر.وشگاه ساز کسب درآمد