سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

قیمت برای شما فقط : 49,000 تومان




متناسب با فصل دختران خوش سلیقه به دنبال کفش مناسب با استایل خود هستند. کفش دخترانه مدل Rinko کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز آن به ویژه کفی آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ های ترکیبی (قرمز سبز) و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد. این کفش ها دوام و کیفیت بالایی داشته و مورد پسند دختران مشکل پسند واقع می شود.


ویژگی های کفش دخترانه مدل Rinko :
- طراحی و کیفیت بی نظیر
- عرضه شده در سایزهای 37 تا 40
- کفی پرسی فاقد دوردوزی
- جنس رویه: چرم صنعتی
- با کیفیت و مقاوم
- جنس زیره: PU










          





تاریخ : شنبه 97/2/8 | 5:7 عصر | نویسنده : سلمان | نظرات ()

 

قیمت برای شما فقط : 59,000 تومان



ساعت دخترانه 10 بند قابل تعویض یکی از جدیدترین ساعت هایی می باشد که عرضه شده است و دارای طراحی خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای 10 بند رنگی قابل تعویض به همراه 10 قاب رنگی دور ساعت می باشد. قاب، بند و صفحه ساعت، از جنس با کیفیت ساخته شده اند و بهره گیری از موتور با دوام و قدرتمند از کیفیت بالای این محصول خبر میدهد. صفحه ساعت به زیبایی طراحی شده است و به صورت فوق العاده ای خود نمایی میکند.



ویژگی های ساعت دخترانه 10 بند قابل تعویض :
- دارای 10 بند و 10 قاب رنگی قابل تعویض
- قطر صفحه ساعت: یک سانتی متر 
- جنس: چرم مصنوعی و با کیفیت
- نصب و تعویض بند به سادگی
- دارای جعبه شکیل

نحوه تعویض بند و قاب ساعت:
- بند مورد علاقه تان در داخل گیره های ساعت قرار داده، قاب هم رنگ را برداشته و به صورت پیچی به دور صفحه ساعت بچرخانید تا فیکس بشود. به همین سادگی و در عرض کمتر از 1 دقیقه ساعت مورد علاقه تان در دستان شماست.


 

 

 

 

 

         برای مشاهده جزئیات و خرید اینجا را کلیک کنید






تاریخ : شنبه 97/2/8 | 5:1 عصر | نویسنده : سلمان | نظرات ()

 

 

قیمت برای شما فقط : 39,000 تومان




لامپ خوردو مدل Multi Color قابل‌ نصب برای انواع چراغ کوچک, چراغ پلاک و کلیه سوکت های سکن با پایه آریایی دارای ریموت برای تغییر رنگ‌های لامپ و یا روشن و یا خاموش کردن و یا کم و یا زیاد کردن و حالت چشمک‌زن نور لامپ‌ها را دارد و مناسب برای انواع خودرو سواری و سنگین و همچنین موتورسیکلت می‌باشد. لامپ خوردو مدل Multi Color با لامپ‌های LED شش عددی باروکش ژله‌ای با نوردهی بسیار عالی و ریموت کنترل جهت تغییر رنگ و حالت‌های نور با تولید گرمای بسیار ناچیز و مصرف بسیار کم یکی از محصولات حرفه‌ای و بسیار پرطرفدار در نورپردازی خودرو است.


ویژگی های لامپ خوردو مدل Multi Color :
- تغییر رنگ لامپ به دلخواه با کنترل
- خاموش و روشن کردن لامپ
- کم و زیاد کردن نور لامپ
- دارای قابلیت فلش زن
- دارای روکش ژله ای برروی LED 
- قابل نصب برروی تمامی خودروها



















تاریخ : دوشنبه 97/2/3 | 5:39 عصر | نویسنده : سلمان | نظرات ()

 

قیمت برای شما فقط : 95,000 تومان




ساعت هوشمند مدل M2 با صفحه نمایش بیضی شکل 0.42 اینچی و بدنه سبک و بند بسیار راحت و نرم و باکیفیت و قابل مچ شدن با هر اندازه مچی می باشد. از طریق ساعت تمام نوتیفیکشن های تماس و پیامک را با ویبره اعلام می کنند ولی امکان پاسخدهی و رد تماس وجود ندارد. به طور اتوماتیک ضربان قلب اندازه گیری شده و در در زمانی که ضربان قلب بیشتر یا کمتر از میزان نرمال باشد ، الارم می‌دهد و در هر لحظه امکان نمایش تعداد ضربان قلب وجود دارد همچنین از طریق ساعت پایش کیفیت خواب یعنی زمان خواب سبک و عمیق و زمان بیدار شدن به طور اتوماتیک از طریق اپلیکشن تلفن همراه هوشمند ثبت می شود شمارش تعداد گام‌های پیموده شده و مسافت طی‌شده همچنین میزان کالری سوازنده شده توسط G سنسور ثبت شده و در حافظه اپلیکشن باقی مانده تا علاوه بر تجزیه تحلیل روزانه ، برآورد یک هفته ای از ورزش و فیتنس خود نیز داشته باشیم.
افزایش سطح سلامتی مخصوصا کارمندان و در پی آن کاهش هزینه‌های درمانی و افزایش کیفیت زندگی با امکان هشدار وضعیت سکون برقرار می شود. از های دیگرقابلیت‌های ساعت میتوان ساعت / کورنومتر / الارم / ویبره / دارای دکمه‌ی لمسی روی صفحه‌نمایش را نام برد. باتری 80 میلی آمپری ساعت با هر بار شارژ دوام بالایی دارد و این یک نکته مثبت در دستنبد های سلامتی است. این دستبند قابلیت اندازه گیری فشار خون را نیز داراست.


ویژگی های ساعت هوشمند مدل M2:
- قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون 
- کارایی در دمای پایین حتی زمان کوهنوردی
- دارای دکمه‌ی لمسی روی صفحه‌نمایش
- اندازه گیری فشار خون
- مجهزبه آنتی لاست
- پایش ضربان قلب
- مجهز به گام شمار 
- جنس بدنه: سیلیکون
- شمارشگر ضربان قلب، شتاب‌سنج، ارتفاع‌سنج 
- اندازه صفحه نمایش: 0.42 اینچ 







             برای مشاهده جزئیات و خرید اینجا را کلیک کنید






تاریخ : دوشنبه 97/2/3 | 5:31 عصر | نویسنده : سلمان | نظرات ()

 

قیمت برای شما فقط : 25,000 تومان




اسباب بازی ماکت وانت دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این خودرو است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است. این خودرو ماکت علاوه بر وسیله ای دکوری و تزیینی برای دوستداران آن ، می تواند به عنوان اسباب بازی برای کودکان دلبند شما نیز مورد استفاده قرار گیرد. این محصول تولید ملی می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است و در رنگهای متنوع مناسب با هر سلیقه ای موجود می باشد.این محصول نوستالژی هدیه ای ارزنده جهت حمایت از تولید ملی می باشد.


ویژگی های اسباب بازی ماکت وانت دکوری :
- ماکت دکوری نمونه بسیار واقعی این خودرو
- ارائه شده در رنگ های مختلف و شکیل
- پولیـش خــورده و آبـکاری شـده
- هدیه ای نوسـتالژی و ارزنده
- ارسال رنگ به صورت رندوم
- وزن: 140 گرم




پس تا تمام نشده این وانت دکوری نوستالژی را با قیمت استثنایی بگیر.

















      





تاریخ : دوشنبه 97/1/27 | 12:36 عصر | نویسنده : سلمان | نظرات ()

 

 

قیمت برای شما فقط : 45,000 تومان




اگر به کیفی کوچک اما جا دار نیاز دارید که بتوانید با استفاده از آن فقط وسایل ضروری‌تان را با خود جابه‌جا کنید،کیف دستی طرح Passport می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اندازه کوچک و ظاهر زیبا اولین چیزهایی است که با دیدن این کیف نظرمان را جلب می‌کند. کیف دستی طرح Passport با ظاهری شکیل و کیفیتی عالی در 3 رنگ عسلی ، مشکی و زرشکی عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


ویژگی های کیف دستی طرح Passport :
- قابل استفاده به صورت دستی و دوشی
- رنگ بندی: عسلی ، مشکی و زرشکی
- قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
- ابعاد کیف: 24 در 19 سانتی متر
- دارای دو محفظه بسیار بزرگ
- جنس: شرانگ خارجی
- بسیار شیک و جادار






















تاریخ : سه شنبه 97/1/21 | 11:41 صبح | نویسنده : سلمان | نظرات ()

 

 

قیمت برای شما فقط : 32,000 تومان



این یک بازی شانسی است که می توانید با آن شانستان را امتحان کنید!بازی دزد دریایی 2 الی 4 نفره است و یک بازی مهیج و مفرح برای کودکان شماست زیرا هر کودکی با دیدن یک دزد دریایی که از بشکه به بیرون می پرد بسیار سرگرم و هیجان زده می شود.
بازی دزد دریایی به این صورت است که ابتدا دزد دریایی را درون بشکه قرار داده و سپس با یک دست بشکه را نگه دارید و چند دور عروسک را داخل بشکه بچرخانید.سپس هر بازیکن یکی از چهار رنگ شمشیر موجود در بسته را انتخاب کرده و به نوبت شروع به وارد کردن شمشیر به بشکه از طریق اسلات های موجود روی بشکه می شوند.هر یک از بازیکنان که شمشیرشان به نقطه ی هدف بخورد و باعث شود که دزد دریایی از بشکه به بیرون بپرد برنده یا بازنده ی بازی (بسته به قراری که تعیین میکنید) است. نقطه ی جالبی که باعث هیجان بیشتر بازی می شود این است که در هربار قرار دادن مجدد عروسک داخل بشکه و چرخاندن آن محل نقطه ی پرتاب به صورت رندم عوض میشود و هیچ کس نمی داند این بار در کدام سوراخ شمشیر به هدف میخورد.


ویژگی های بازی دزد دریایی Barrel :
- بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز
- بازی 2 الی 4 نفره 
- کیفیت ساخت بالا
- بازی کاملا بی خطر








                    برای مشاهده جزئیات و خرید اینجا را کلیک کنید






تاریخ : سه شنبه 97/1/21 | 11:36 صبح | نویسنده : سلمان | نظرات ()
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
طراحی سایت ، سایت ساز ، فر.وشگاه ساز کسب درآمد