سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

قیمت برای شما فقط : 45,000 تومان


شرکت دیزل، یک شرکت ایتالیایی طراحی لباس است که در ابتدا برای تولید لباس بزرگسالان به خصوص شلوار جین، هدف‌گذاری شده بود، اما به مرور و با توسعه کارش انواع لباس و عطر را تولید می‌کند. «زیبایی هر چیزی است که لرزه‌ای بر تن تو بیاندازد.» این جمله را رنزو روسو Renzo Rosso ، موسس اولیه دیزل می‌گوید و معتقد است زیبایی را چشمان انسان درک می‌کنند. روسو و رییس قبلی‌اش در شرکت آ.گ جین، یعنی آدریانو گولدشمید، این شرکت را در سال 1978 تاسیس کردند.

سادگی، مرتب بودن و تمیزی نکاتی هستند که شما را همیشه به عنوان یک فرد خوش تیپ و قابل قبول جلوه می دهد. این سادگی می تواند در لباس های رسمی و روزمره شما نمود پیدا کند.بعضی ها فکر می کنند چون اسم روزمره به این لباس ها داده می شود نباید توجه زیادی به آنها کرد.
دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس های تان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب نیز می توانید از عینک آفتابی که جزئی کوچک در نوع پوشش هستند استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برندهایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آنها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آنها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.
عینک آفتابی DIESEL مدل DL 0120 علاوه بر طراحی ویژه و منحصر به فرد که باعث جذابیت فردی می شود با استفاده از استانداردهای UV باعث محافظت از چشمان شما در برابر اشعه های مضر و مخرب خورشیدی نیز می شوند.

ویژگی های عینک دیزل مدل DL 0120:
- دارای استانداردهای UV400
- طراحی زیبا و پسندیده ی سال
- در رنگ بندی های متنوع
- قابل استفاده برای آقایان و بانوان
- ارسال به همراه کیف عینک و دستمال
- حک شدن لوگوی دیزل بر روی عینک







                                                                    برای مشاهده جزئیات و خرید کلیک کنید

 






تاریخ : دوشنبه 96/8/8 | 6:39 عصر | نویسنده : سلمان | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
طراحی سایت ، سایت ساز ، فر.وشگاه ساز کسب درآمد